12 punts per al Festival de Nadal!!!

19 de desembre de 2019

El passat 13 de desembre el Palau Firal i de Congressos de Tarragona es va omplir de llums i colors per celebrar el Festival de Nadal de l’escola.

El festival es va obrir amb la benvinguda de la directora de l’escola, Coloma Bartra, on va aprofitar per agrair la feina,  els esforços i la dedicació de pares i mares, mestres i alumnes per aconseguir que dia a dia la nostra escola continuï creixent i enriquint-se gràcies a projectes, premis i millores en les instal·lacions.

Els presentadors, Judit García i Elias Anula, alumnes de 6è, ens van anar introduint les diferents actuacions. La primera interpretació, va ser a càrrec de la coral de l’escola, va ser un moment molt emotiu que va donar una magnífica entrada a la resta d’actuacions.

Vam continuar amb precioses cançons des de P3 fins a 5è i, finalment, els i les alumnes de 6è no van deixar de ballar al ritme de “les cançons més famoses del festival d’Eurovisó”, arribant d’aquesta manera al final del seu últim Festival de Nadal de l’escola.

Durant l’acte no van faltar els agraïments per a totes aquelles persones que van fer possible celebració:  la Maria Tur, la Vanesa del Rio, al Viçens Canyón, a

les tutores d’educació infantil i en general tots els i les mestres, famílies i alumnes de l’escola.  Gràcies per fer caliu en un dia tan especial!