A l’escola rebem el tió i la patgessa reial!

21 de desembre de 2018

Ahir dia 20 de desembre per la tarda vam tenir l’honor de rebre la visita de la patgessa reial. Els nens i nenes d’Educació  Infantil i de Cicle Inicial van acollir-la amb molta il·lusió, omplint-la d’abaraçades i petons, esperant el gran moment: donar-li la carta que amb tant d’amor i alegria havien escrit. Sabem del cert que totes les cartes dels nostres nens i nenes arribaran al seu destí, i de ben segur que Ses Majestats els Reis d’Orient faran realitat tots i cadascun dels seus desitjos, això sí, sempre que s’hagin portat bé!

A més, aquests dies hem tingut un hoste la mar d’especial: el tió! El dia 11 de desembre va baixar de la muntanya per compartir uns dies amb els més petits de l’escola. Els nens i les nenes d’EI i CI l’han cuidat molt, tapant-lo amb una manteta i alimentant-lo amb pells de taronja, mandarines, fruits secs… Tant bé ho han fet que durant tot el matí d’avui no ha parat de cagar una pila de coses per a tots ells i elles!

Per nosaltres no hi ha millor regal que el somriure d’un infant. Així que amb aquestes imatges tant alegres us volem desitjar a tots i a totes molt Bon Nadal i Bon Any!