Acte de comiat promoció 2017

23 de juny de 2017

La tarda del 19 de juny, el Teatre Metropol va acollir l’acte de comiat a la promoció de sisè. Va actuar de padrí de la promoció Magí Seritjol, cap de Tarraco Viva, i va presidir l’acte el rector de la URV, Josep Anton Ferré.  Ambdós van dirigir unes paraules a l’alumnat i les seves famílies, que van ser molt aplaudides. També van estar a l’escenari els tutors de sisè, Laura Aguilar i Agustín Candel, i la directora, Coloma Bartra.

Els presentadors de l’acte van ser els antics alumnes de l’escola Laura Solsona i Víctor Marrugat.

Els “Guardians i guardianes de les paraules” van ser obsequiats amb una placa de Serveis Especials a l’escola. El premi al millor expedient de la promoció va recaure en Abril Urdiaín Miret.

Els alumnes de sisè Raül Acedo i Abril Urdiaín van llegir el comiat dels alumnes en nom dels seus companys i companyes.

El duo Altbass va amenitzar l’acte amb la seva música clàssica i afrocubana, interpretada amb el contrabaix i la viola. Finalment, l’acte es va cloure amb un refrigeri als jardins del Teatre.

Les fotografies d’aquesta pàgina estan en baixa resolució per motius tècnics. Si en voleu alguna amb la resolució original, demaneu-nos-la  a través de la pestanya “Contacte”.