APOSTA PER L’ESCOLA PÚBLICA, UN VÍDEO DE LES AMPA’s

17 de març de 2021
Coincidint amb el període de preinscripcions pel curs 2021-2022, la Plataforma d’AMPA’s de la ciutat de Tarragona, ha elaborat un vídeo per animar a les famílies que han d’escolaritzar els seus fills/es apostant per l’escola pública.
En aquest vídeo totes les escoles publiques de Tarragona hem sumat esforços per recollir els punts forts de la nostra escola, reivindicant amb orgull la riquesa de la multiculturalitat, la participació i implicació de les famílies, la vessant democràtica entre molts d’altres aspectes.
S’ha intentat mostrar la gran diversitat d’espais educatius que van més enllà de les aules i s’ha donat veu als diferents membres de la comunitat educativa: infants, famílies, mestres, personal docent, personal no docent per posar de manifest que l’escola la fem i la construïm tots junts.
Aquest vídeo ha estat possible gràcies a la participació de totes les AMPA’s i en especial a l’Oscar Ballabriga Begué, qui ha aconseguit captar l’essència i el sentit de l’escola pública des del primer moment.