CELEBREM SANT JORDI!

26 d'abril de 2021

El divendres 23 d’abril vam celebrar el dia de Sant Jordi a l’escola.  El cavaller i la princesa van visitar totes les classes oferint als nostres infants una poesia que representava la llegenda de Sant Jordi.  Van aprofitar l’avinentesa per entregar els premis del XIVè  Certamen  literari de Sant Jordi de l’Escola Pau Delclòs, a més d’un llibre per a tota la classe, per tal d’agrair la participació de tots els nens i les nenes. Aquest any els guanyadors han estat els següents:

• Elena Franco Rus (4t A)
  • Joana Aragón Casanova (4t B)
  • Eileen Sánchez Tomás (4t C)
  • Guillem Pérez Campoverde (5è A)
  • Adriana Moreno Paris (5è B)
  • Zamara Castillo Canizales (5è C)
  • Dunia Oulad Ben Lafkih Chergui (6è A)
  • Pau Castellet López (6è B)
  • Samuel Carrillo González (6è C)

A més, durant l’hora del pati els i les nostres alumnes van ser partícips de la descoberta del nou vestit del nostre gegant Sant Jordi, concurs que va guanyar Elsa Fernández de 3r B, el qual va ser confeccionat per Anna Bertran seguint el seu disseny. Aquest anava acompanyat de la nostra princesa Elisenda i del nostre Drac. Tots ells han ballat al ritme de batucada gràcies al grup de timbalers i timbaleres de l’escola: Jana Vidal, Joana Aragón, Maia Castellet i Magí Mazard, capitanejats per la nostra mestra de música Núria Albert.

Com veieu va ser un dia de cultura, gresca i xerinola per celebrar aquesta bonica diada.