Celebrem Sant Jordi!

24 d'abril de 2019

Ahir dia 23 d’abril, tota l’escola va celebrar la diada de Sant Jordi. El pati es va omplir de colors, de música, de tradició i de cultura.

Vam encetar la jornada obsequiant amb llibres als guanyadors i guanyadores del XIII Certamen Literari de l’escola, en el qual tots els alumnes d’EI i EP van participar en aquest concurs redactant textos de diversos gèneres literaris amb temàtica lliure. Els resultats han estat espectaculars, propis d’un escriptor, enhorabona a tots i a totes!

Seguidament es va representar la Llegenda de Sant Jordi per part dels alumnes de 5è, en la que ens van donar una lliçó molt important: les dones també són guerreres!

Tampoc podia faltar, la ballada de sardanes oferida pels alumnes de 4rt, que portaven  tot el segon trimestre practicant la coordinació i els passos d’aquesta dansa típica catalana.

Per acabar el matí, els gegants de l’escola: el Drac, Sant Jordi i la princesa Elisenda, van fer-nos gaudir amb el seu ball de lluïment.

Com veieu, no hi va faltar la gresca i la xerinola. Feliç Sant Jordi!