Comença l’apadrinament lector

23 de gener de 2018

El Projecte Educatiu de la nostra escola considera prioritària l’adquisició de l’hàbit lector per part de tot l’alumnat.

Per afavorir-ho, curs rere curs es desenvolupa el projecte d’APS (Aprenentatge-Servei) “Padrins i padrines de lectura”, en la qual els nens i les nenes de sisè nivell apadrinen un nen o una nena de primer per acompanyar-lo/la amb afecte en el camí lector. Junts llegeixen un llibre a la Biblioteca del centre: el petit aprèn habilitats i coneixements del gran, i el gran s’esforça en esdevenir un bon model de lectura per al petit, desenvolupant virtuts com la paciència, l’empatia, la constància, etc. Tot plegat reverteix en la millora del nivell lector i de l’autoestima de tots.