Estem a la Final territorial del XVII Certamen de Lectura en veu alta!

13 d'abril de 2021

Estem molt contents perquè l’alumna Sofia Buesa de 4t B ha passat a la Final territorial de les comarques de Tarragona. Enhorabona!

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, amb la col·laboració del Departament d’Educació i el Departament de Cultura. El seu objectiu es promocionar la llengua i la cultura catalanes a través de la lectura, mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.

El certamen està dirigit a alumnes de tot Catalunya i està organitzat en cinc categories: Grumets vermells (cicle mitjà), Grumets verds (cicle superior), timoners (alumnat nouvingut de CS de primària i de 1r o 2n d’ESO), Corsaris (1r Cicle de l’ESO) i Tropa de Corsaris (2n Cicle de l’ESO  i l’única categoria col·lectiva). Cadascuna té un llibre concret per llegir.

Consta de dues fases: les semifinals i les finals territorials. El lliurament de premis a la Festa de la Lectura. Enguany, en motiu de la Covid-19 tot es du  a terme de forma telemàtica.

Aquest any el llibre seleccionat per a Cicle Mitjà ha estat La balada del Petit Jack, de Mikel Valverde, i  la nostra alumna Sofia Buesa ha quedat guanyadora de la primera fase de Tarragona. Ara l’espera l’última fase amb el llibre El refugi del Tarek, de Muriel Villanueva. Et desitgem molta sort!