Fi de curs!

23 de juny de 2021

Aquest curs ha estat diferent: mascaretes, gel hidroalcohòlic, distància, grups bombolla… però malgrat tots els impediments hem pogut tirar endavant gràcies al suport de tota la Comunitat Educativa. Moltes gràcies a tots i a totes pel vostre esforç i dedicació.

Estem molt satisfets d’haver arribat fins aquí i haver pogut celebrar la festa de fi de curs, amb totes les mesures Covid, gràcies a l’UMPA.  El dilluns ens vam divertir d’allò més amb la Companyia de pallassos i animació Bixicleta i ens vam refrescar amb un gelat, també cortesia de l’UMPA.

Molta sort als nens i a les nenes més grans de l’escola, que al setembre començaran l’institut. A  la resta, esperem veure-us  el curs vinent amb la mateixa alegria i il·lusió amb la que ahir ens vam acomiadar.

Us desitgem un molt bon estiu!