Ja és Nadal a l’escola!

15 de desembre de 2020

S’acosta el Nadal i ja fa un dies que es respira ambient nadalenc. Enguany, entre cançons nadalenques, la nostra escola brilla més que mai. Per primera vegada hem plantat l’arbre de Nadal a l’entrada del vestíbul del centre. Els altres anys el col·locaven al Palau Firal i de Congressos de Tarragona per guarnir la sala Eutyches, amb motiu del Festival de Nadal, tarda en la que totes les famílies de l’escola ens reuníem per escoltar joiosos les nadales dels nostres infants. Aquest any, degut a la pandèmia,  no hi podrà haver aquesta trobada tan esperada, però continuarem gaudint de les cançons de Nadal i del nostre gran arbre. Aquest arbre irradia llum pròpia, i no pas per les seves llumetes incandescents, sinó per cada una de les boletes que amb tan d’amor han confeccionat tots els nens i nenes des de P3 fins a 6è.

També hem muntat el pessebre, tradició que es va instaurar a Catalunya al segle XVIII, provinent d’Itàlia. En aquella època com que no hi havia televisió ni internet, era la millor manera de transmetre als nens el naixement de Jesús. Com veureu no hi falta cap detall, sembla que cobri vida!

A més, aquests dies tenim la companyia del Tió, recent arribat de la muntanya per tal que els nens i nenes d’educació infantil i de cicle inicial el tapin i l’alimentin fins que arribi l’hora de fer cagar el tió!

Des de l’escola us desitgem que gaudiu, en la mesura del possible,  d’aquestes festes amb els vostres i que el pròxim any sigui benaventurat per a tots i totes!