Jornada de portes obertes

12 de març de 2019

El matí del passat dissabte 9 de març, l’escola va obrir les seves portes a totes aquelles famílies interessades en matricular-hi als seus fills i filles.

La directora del centre, Coloma Barta, va donar la benvinguda a tots els assistents facilitant-los una carpeta amb diverses informacions del centre. Tot seguit va donar pas a la Coral de l’escola, dirigida per la mestra de música,  Maria Tur,  ens va emocionar amb la cançó “Heal the World” de Michael Jackson. Seguidament,  va convidar a tots els assistents a pujar a l’aula d’audiovisuals del centre per a mostrar-los alguns dels avantatges, en diferents àmbits, de formar part de la nostra escola.  També va donar la paraula a Miguel Pérez-Moneo, , representant de l’UMPA (Unió de mares i pares amics de l’escola), que va explicar les seves funcions i els seus serveis.

A continuació, tots junts, vam fer un recorregut per les aules de tots els nivells, amb especial atenció a les de d’Educació Infantil, on es va explicar la metodologia emprada, els materials i els  recursos utilitzats i,  en general, el dia a dia en aquesta etapa primerenca. També vam visitar l’aula d’informàtica, de psicomotricitat, de música,  de descoberta i el laboratori. Allí,  alguns dels alumnes més grans ens van sorprendre amb tres exemples d’experiments que realitzen en aquest espai, sota la supervisió de la seva responsable Carla García.

Finalment,  pares, mares, avis, àvies… nens i nenes van poder moure’s lliurement per tots els racons, visualitzant alguns dels treballs dels nostres alumnes, així com, passejar pels patis i l’hort. Per acabar l’UMPA va oferir a tots els participants d’aquesta càlida i rica jornada un petit refrigeri al menjador de l’escola.