La ciència de la xocolata

23 de gener de 2017

proposta-xocolata-iciq_ver04b (2)

Aquest matí ha començat a l’escola el cicle de tallers “La ciència de la xocolata”, patrocinat per la URV i l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ), i dirigit al nostre alumnat de cicle superior.

Els nens i les nenes de sisè han participat en el taller “Desxifrant l’ADN del cacau”, impartit per la investigadora Katherine Gil, doctoranda del Departament de Bioquímica i Biotecnologia de la Universitat Rovira i Virgili.

Es tracta de la primera de les 5 sessions teòric-experimentals que es desenvoluparan de gener a maig a la nostra escola. Els tallers tenen l’objectiu de fomentar les vocacions científiques, en especial entre les nenes. Investigadores de l’ICIQ i de diferents facultats de la URV exposaran a l’alumnat diversos experiments al voltant del tema central de la xocolata, amb la finalitat que els nens i les nenes s’habituïn a veure dones en el rol científic.

Llegiu la notícia al Diari digital de la URV.

Altres enllaços: tinet, Reus digital, Circ de Tarragona.