L’alumnat de 5è investiga els taurons.

8 de juny de 2019 -

Dijous 6 de juny, l’alumnat de cinquè va marxar aviat a Barcelona per descobrir i aprendre moltes coses de la vida marina i els animals i vegetals que hi habiten.

La visita va començar amb una explicació dinàmica i participativa a càrrec d’uns guies especialitzats, dels diferents aquaris que representaven la vida en una diversitat de mars i oceans de la Terra.

Després de passar per un túnel llarg i misteriós que els endinsava en la profunditat d’un oceà, van realitzar un taller experimental per resoldre un accident que es va produir al mig del mar.

Tots van arribar a la conclusió de què un tauró va confondre un surfista amb una silueta del seu menjar favorit i per tant es van assabentar de què els taurons no ataquen els humans si no se senten amenaçats.

Ho van passar tan bé que mai oblidaran aquesta experiència compartida amb els companys i mestres.