Les arrels del present guanya el Premi Baldiri Reixac

30 de maig de 2017

El nostre projecte Les arrels del present ha obtingut un altre premi (… i van tres!). Aquest cop és el Premi Baldiri Reixac en la categoria “Alumnes”.

El dia 28 de maig, a les 13 h, al Casal de l’Espluga de Francolí, una representació de l’escola integrada per la directora, Coloma Bartra, la cap d’estudis, Anna Roigé, i els alumnes Òscar Lucea, Nil i Pau Martorell i Joan i Queralt Valls ha pujat a l’escenari per recollir un Diploma, una targeta regal de 900 € i 30 entrades gratuïtes per als alumnes al Museu de la Vida Rural. També hi eren el secretari de l’escola, Santiago Bailach, la professora Montserrat Moreno i els pares i mares dels nens.

Durant tot el matí havien tingut lloc tota mena de jocs, balls i música a la plaça de davant del Casal, tot plegat finançat per la Fundació Carulla.

És el tercer “Baldiri” que aconsegueix l’escola en tres anys: el 2015 per “Al pati de l’escola hi havia una palmera” de Montserrat Moreno; el 2016, el Premi Baldiri Reixac a les escoles per la qualitat global i la promoció de la llengua i cultura catalanes i el 2017 per “Les arrels del present”. Aquests reconeixements tan continuats ens omplen d’orgull i ens refermen en el camí de la cerca de l’excel·lència en tots els aspectes per oferir al nostre alumnat la millor escola possible.

Felicitats i gràcies a tota la comunitat escolar!