L’escola guanya el VI Premi IMET

29 de novembre de 2017

Avui, 29 de novembre, a les 18 h, ha tingut lloc l’acte de lliurament dels VI Premis IMET, atorgats per l’Institut Municipal d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona i finançats per Repsol.

L’escola participava amb el treball “El monument dels Castellers de Tarragona”, creat per la mestra de l’escola Eva Ferré i desenvolupat per ella i la seva companya Lourdes Ortuño. La comunitat escolar el va poder veure en l’exposició “Les arrels del present” que es va fer al Tinglado I del Moll de Costa l’any passat, treballat pels nens i les nenes de P4.

Eva Ferré és autora d’una aplicació per a la pissarra digital sobre el mateix tema del monument dels Castellers.

Ha estat un moment molt emocionant quan el presentador de l’acte ha proclamat el nostre projecte guanyador del Premi IMET en la categoria d’Educació Infantil. El premi està dotat amb 1500 €.

El Diari de Tarragona s’ha fet ressó del lliurament en la seva edició digital. I també ha ressenyat els treballs guanyadors.

Felicitats!!!