L’escola guanya l’accèsit al premi Anna Mula!

4 de desembre de 2020

Dijous 3 de desembre va tenir lloc l’acte de nomenament dels IX Premis IMET d’Educació “Josep Vives Ciurana” i accèssits “Anna Mula Vicient”. La nostra escola va participar-hi amb el projecte “L’escola estarà on estem tots” i ha resultat guanyadora de l’accèssit!

Aquest  treball mostra com es va viure el confinament en l’entorn escolar i com la nostra escola va mantenir el contacte amb les famílies. Primer va ser per mitjà de la pàgina web del centre i poc a poc es va anar ampliant amb el correu electrònic i el telèfon, per acabar creant l’entorn virtual Moodle a fi i efecte de continuar l’activitat acadèmica de manera telemàtica. Actualment , aquest, encara està vigent i molts dels nostres infants ja han realitzat alguna activitat durant aquest nou curs a través d’aquest mitjà.

El projecte inclou l’estudi que va fer l’escola sobre la capacitat de connexió de l’alumnat, activitats per continuar el procés d’ensenyament-aprenentatge, activitats de relació i cohesió… Aquí us deixem una petita mostra de les tasques realitzades.

Enhorabona a tota la comunitat educativa i especialment a vosaltres, famílies, per fer-ho possible. Gràcies per tot l’esforç i la vostra implicació durant el confinament i fer arribar la nostra escola a les vostres cases.

Mil gràcies i enhorabona a tots i a totes!