Lliurament Premi Baldiri Reixac

8 de juny de 2015

Premiats a l'escenari retallada

El diumenge 7 de juny, ha tingut lloc, al Casal de l’Espluga de Francolí, el lliurament dels Premis Baldiri Reixac als treballs dels alumnes.

Durant tot el matí hi ha hagut jocs i animació a la plaça davant del Casal. Gegants, capgrossos, bastoners, jocs diversos, taller de maquillatge, imflables, cavalls, grup musical, etc., han fet que la festa fos inoblidable.

A les 13 h ha començat el lliurament de premis. Els nens i nenes que s’han desplaçat a l’Espluga i la professora Montserrat Moreno han recollit el premi atorgat a la nostra escola pel treball “Al pati de l’escola hi havia una palmera”.

Després hi ha hagut un dinar de germanor entre les diferents escoles guanyadores i els membres del jurat.

Si voleu veure més fotografies, cliqueu aquí.