MISSIÓ APILO XII

22 de març de 2018

Els alumnes de 5è han estat escollits per participar i promoure el projecte Apilo XII. Aquest consisteix en reciclar el màxim percentatge de piles utilitzades durant el nostre dia a dia.  Per tal d’explicar-ho a l’alumnat, vam realitzar un taller on se’ls va presentar informació general sobre les piles i la importància del seu bon ús i pertinent reciclatge.

A més a més, abans de finalitzar el taller vam tenir l’oportunitat de fer un petit experiment amb una llimona, un cargol i una moneda de coure, on l’alumnat va poder crear corrent elèctric. S’ho van passar d’allò més bé!

La nostra missió com agents apilo és animar-vos a reciclar totes les piles per poder aportar el nostre granet d’arena en aquest projecte.

A continuació podreu veure un vídeo que resumeix aquest dia.