Per Nadal…celebrem el festival!

21 de desembre de 2018

El passat 14 de desembre el Palau Firal i de Congressos de Tarragona es va omplir de llums i colors per celebrar el Festival de Nadal de l’escola.

Ja des de primer a hora del mati els i les alumnes  de 6è van ajudar a transportar al Palau tot allò necessari per les actuacions, així com la decoració nadalenca per tal de sentir-nos com a casa. Va ser un matí ple de nervis, emoció i il·lusió, tan pels mestres com pels alumnes, ultimant els últims assajos i preparatius per l’actuació.

Els alumnes més grans de l’escola i la Coral van practicar les seves representacions  al propi escenari, mentre alguns mestres aprofitaven per guarnir l’espai amb les típiques ponsèties i l’arbre de Nadal, posant cada una de les estrelles decorada per tots els nens i nenes del centre. Tot estava a punt pel gran moment!

El festival es va obrir amb la benvinguda de la directora de l’escola, Coloma Bartra, on va aprofitar per agrair la feina,  els esforços i la dedicació de pares i mares, mestres i alumnes per aconseguir que dia a dia la nostra escola continuï creixent i enriquint-se gràcies a projectes, premis i millores en les instal·lacions.

Els presentadors, Ivet Montfort i Victor Mena, alumnes de 6è, ens van anar introduint les diferents actuacions. La primera interpretació, “Healtheworld” , a càrrec de la coral de l’escola, va ser impressionant  ja que en motiu del seu desè aniversari s’hi van unir alguns membres de la coral d’altres anys.

Vam continuar amb precioses cançons des de P3 fins a 5è com“La llum del fanalet”, “Ja ve Nadal”, “This little light of mine”, “Rudolf el cérvol”, “The rock age”, “Nadal de colors”, “Estimat Pare Noel” i “M’agrada el Nadal”.

Finalment, els i les alumnes de 6è no van deixar de ballar al ritme de “Els musicals més clàssics”, arribant d’aquesta manera al final del seu últim Festival de Nadal de l’escola.

Durant l’acte no van faltar els agraïments per a totes aquelles persones que van fer possible que la celebració fos tot un èxit:  la Maria Tur, la Débora Colomines, les tutores d’educació infantil i en general tots els i les mestres, famílies i alumnes de l’escola.  Gràcies a tots per fer caliu en un dia tan especial!