Projecte Emocions: “De dins a fora, de fora a dins”

30 d'abril de 2021

Diverses escoles i instituts de Tarragona han col·laborat en el Projecte Emocions, De dins a fora, de fora a dins, del Pla Educatiu d’Entorn i la Biblioteca Pública de Tarragona. Cada una i cadascun d’ells ha treballat una o diverses emocions amb el seu alumnat a fi i efecte de conèixer-les i saber-les gestionar.

Alegria, por tristesa, empatia, felicitat… La nostra escola s’ha centrat en l’autoestima, doncs creiem que és molt important estimar-se i saber-se estimar a si mateix, tal i com un és, amb les coses bones i les no tan bones. Som únics!

Avui hem participat en la videoconferència en la que s’han presentat tots els treballs dels centres implicats. El resultat ha estat una gran feina cooperativa en la que tots els infants, joves i adults s’han emocionat!

Aquí us deixem l’enllaç!