Un any més, l’Escola Pau Delclòs treballa el projecte Global Scholars

30 d'octubre de 2019

Global Scholars és un projecte organitzat per Bloomberg Philanthropies i el Departament d’Educació. El seu desenvolupament afavorirà l’obtenció d’uns alts nivells de domini de la llengua anglesa en l’alumnat participant.

En aquest projecte es relacionen diferents escoles d’arreu del món a través d’una plataforma digital, i es treballa un tema en comú, normalment relacionat amb el medi ambient. L’alumnat haurà de realitzar diferents tasques, que sovint inclouen la competència digital: escriure i contestar una presentació, realitzar vídeos sobre diversos temes, cercar en un mapa… Aquest curs el tema és “La natura a la nostra ciutat”.

A l’escola s’ha escollit un grup de 15 alumnes de 5è i 6è que destaquen per les seves notes en anglès, i ens reunim dimarts i dimecres de 16:30 a 17:30 per a treballar els temes proposats.

Aquí us deixem el primer vídeo realitzat on ens presentem nosaltres, la nostra escola i la nostra ciutat.