Us presentem la nostra escola!

3 de febrer de 2021

Aquest any tot sembla ser diferent, estrany, distant… Fins i tot les portes obertes de l’escola. El que no canvia són les nostres ganes d’ensenyar, la il·lusió per compartir moments, el desig de transmetre les ganes de descobrir, la nostra implicació per fer que els nostres infants siguin bones persones, tot consolidant els valors propis de la societat en que vivim.

Ens continuem formant per oferir una educació de qualitat, innovant en l’aprenentatge de les diferents matèries per fer més fàcil, plena i feliç la vida dels nostres nens i nenes.

En aquest vídeo, us obrim les portes de la nostra escola, la nostra gran família.

Felicitats Núria Albert i Mireia Benaiges per la seva gran producció!

Aquells qui ho desitgin poden demanar dia i hora per fer una visita personal, a través del telèfon de l’escola 977234316 o bé  al correu escolapaudelclos@xtec.cat.