XI Certamen Literari Sant Jordi i presentació del nou Drac

24 d'abril de 2017

El dia 21 d’abril va tenir lloc el lliurament de premis de l’onzè certamen literari Sant Jordi de l’escola. Els treballs dels alumnes i de la comunitat escolar estaran exposats al vestíbul fins el dia 26 d’abril.

Xavier Martorell (pare d’en Pau i del Nil) i Mª Mercè Guitart (mare d’en Joan Prasant) han estat guanyadors, una edició més, dels premis de la comunitat escolar.

L’acte va tenir una cloenda sorpresa amb la presentació del nou drac de l’escola, obra de Susanna Mena i Jaume López, pel que fa a la figura, i de Mª Mercè Guitart, pel que fa a la roba. La pintura ha anat a càrrec dels nens i nenes de sisè nivell. El patrocini de l’obra es deu a l’UMPA de l’escola.

La perfecció i encert del nou drac va deixar tothom bocabadat i fins i tot algun petitó va plorar una mica perquè es creia que era de veritat!