Escola Pau Delclòs

14 de juny de 2019
1r Curs 2018-2019

Fem un dictat explosiu!

Ja s’acosten les vacances i això significa que les classes s’acaben. Ens estem fent grans i l’any vinent estarem a 2n! Per això hem volgut repassar les paraules més complicades que hem après aquest any. Per realitzar les últimes classes de DICTAT i ORTOGRAFIA, hem gaudit d’una activitat explosiva! Cada alumne ha fet explotar un Llegeix més

12 de juny de 2019

Els de 2n anem al Museu de la Xocolata

El passat divendres 7 de juny, els alumnes de 2n vam anar d’excursió de final de curs a Barcelona. Allí vam visitar el Museu de la Xocolata i vam descobrir els orígens del cacau. També vam poder manipular la xocolata, fer-ne figures i fins i tot fer un dibuix de xocolata. No ens vam poder Llegeix més

6 de juny de 2019

Acabem el curs de Global Scholars

El passat dimarts 4 de juny els alumnes de Global Scholars vam fer les presentacions finals dels projectes que hem desenvolupat durant tot el trimestre. Durant tot el curs hem treballat aspectes relatius a l’aigua, tals com: aigua del nostre entorn, contaminació, espècies marines en perill d’extinció… Aquest tercer trimestre cada grup d’alumnes ha triat Llegeix més

4 de juny de 2019
1r Curs 2018-19

Els alumnes de 1r anem al Mas de Forés!

El divendres 10 de maig ens va venir a visitar a l’escola l’Anna de Cel Rogent. Ens va explicar com es feia el paper i vam provar de fer-ne nosaltres. Vam tallar paper de diari amb les nostres mans i el vam posar en remull dins d’una caixa. L’Anna, el va triturar i el vam Llegeix més

3 de juny de 2019
Curs 2018 - 2019

Visitem el Museu del Gimnàstic de Tarragona

El passat dia 23 de maig, els alumnes de 6è van anar a visitar el Museu del Gimnàstic de Tarragona, situat a l’avinguda Catalunya nº 22  de Tarragona. Un cop allà, vam visitar la botiga del club i, tot seguit, de la mà del Rubén, el capità de l’equip Nàstic Genuine, vam fer una passejada Llegeix més

15 de maig de 2019
Curs 2018 - 2019

Viatgem al cor de la ciutat de Tàrraco.

Dins del Festival de Recreació Històrica “Tàrraco Viva” els alumnes de 6è de la nostra escola hem realitzat l’activitat “Anem al Fòrum! Un viatge al cor de la ciutat romana”. Els nens i les nenes ens hem endinsat al centre de la ciutat romana: el Fòrum Provincial. Per un dia ens hem vestit i hem Llegeix més

15 de maig de 2019
Curs 2018-2019

Visita de la Guàrdia Urbana de Tarragona

El passat dia 30 d’abril de 2019, els i les alumnes de 6è vam rebre la visita de la Guàrdia Urbana de Tarragona. Ens van venir a fer una xerrada de conscienciació sobre els vehicles de dues rodes i, més concretament, a parlar sobre les motocicletes i els patinets elèctrics, tan de moda actualment. Després Llegeix més

12 d'abril de 2019
1r, 6è Curs 2018/19

Acte de cloenda dels padrins lectors!

El dimarts 9 d’abril vam realitzar l’acte de cloenda dels padrins lectors. Va ser molt emocionant! Els alumnes de 6è van entregar el carnet lector als seus fillols mentre que els de 1r, van entregar un petit detall als padrins agraint l’ajuda rebuda per aprendre a llegir lletra d’impremta. En acabar, vam jugar al joc Llegeix més

11 d'abril de 2019
1r, 2n Curs 2018-19

Cicle Inicial va al teatre!

Aquest matí els alumnes de cicle inicial hem anat al Teatre Metropol a veure l’obra en anglès “Cinderella”. Hem rigut amb els personatges de l’obra; la Cinderella, la Barbarella i l’Annabella. Fins i tot amb el Fairy godfather que no hi sentia gaire bé.   Hem participat activament i hem cantat les cançons que havíem après Llegeix més

11 d'abril de 2019
Curs 2018-2019

Els més grans de l’escola cerquen les restes del Fòrum Provincial

Els i les alumnes de 6è van visitar les restes del Fòrum Provincial de Tarragona el dimarts 9 d’abril. L’itinerari va començar a la Torre de l’Antiga Audiència i van observar un dels arcs que s’utilitzava com a porta d’accés a la Plaça de Representació.  Van continuar passejant, envoltant tot el perímetre que ocupava el Llegeix més