Les arrels del present guanya el Baldiri Reixac

El nostre projecte Les arrels del present ha obtingut un altre premi (… i van tres!). Aquest cop és el Premi Baldiri Reixac en la categoria “Alumnes”.

El dia 28 de maig, a les 13 h, al Casal de l’Espluga de Francolí, una representació de l’escola integrada per la directora, Coloma Bartra, la cap d’estudis, Anna Roigé, i els alumnes Òscar Lucea, Nil i Pau Martorell i Joan i Queralt Valls ha pujat a l’escenari per recollir un Diploma, una targeta regal de 900 € i 30 entrades gratuïtes per als alumnes al Museu de la Vida Rural. També hi eren el secretari de l’escola, Santiago Bailach, la professora Montserrat Moreno i els pares i mares dels nens.

Durant tot el matí havien tingut lloc tota mena de jocs, balls i música a la plaça de davant del Casal, tot plegat finançat per la Fundació Carulla.