Premi IMET d’Educació “Josep Vives Ciurana” 2014

22 de novembre de 2014

L’escola ha obtingut el Premi IMET d’Educació “Josep Vives Ciurana” en la categoria d’Educació Infantil pel treball elaborat des de l’aula de Descoberta “Al pati de l’escola hi havia una palmera”, sota la direcció de la professora Montserrat Moreno. El premi està dotat amb 1400 euros.

Premi Baldiri Reixac Alumnes 2015

7 de juny de 2015

El Jurat dels Premis Baldiri Reixac 2014-2015 ha atorgat un premi de 700 € al treball presentat per l’escola: "Al pati de l’escola hi havia una palmera", realitzat per alumnes que actualment cursen P-5, 2n i 3r, a l’aula de Descoberta-Laboratori sota la direcció de la professora Montserrat Moreno.

Premi Baldiri Reixac Escoles 2016

9 de maig de 2016

L'escola ha estat guardonada amb el Premi Baldiri Reixac 2016 a la qualitat global de l'escola. El premi ha estat lliurat de mans del President de la Generalitat, Joan Carles Puigdemont en un acte solemne al Palau de la Plaça de Sant Jaume.

Finalista del IX Premi Ensenyament Cercle d'Economia 2016

2016

L'escola s'ha comptat entre els finalistes del IX Premi Ensenyament atorgat pel Cercle d'Economia de Barcelona per la seva qualitat global.

V Premi IMET "Josep Vives i Ciurana" 2016

Novembre de 2016

L'escola aconsegueix per segona vegada el premi IMET en la categoria de primària pel projecte interdisciplinari "Les arrels del present", basat en l'apropiació emocional dels monuments de Tarragona a fi de propiciar les virtuts ciutadanes en l'alumnat.

Premi Carles Miralles 2016

4 d'abril 2017

El projecte interdisciplinari "Les arrels del present" que desenvolupa l’escola des del curs 2013-14 en el marc del projecte de direcció vigent, ha guanyat el Premi Carles Miralles 2016 atorgat per la Revista Auriga a la millor experiència docent de divulgació del Món Antic. Ens ha estat atorgat ex-aequo amb l’Institut Català d’Arqueologia Clàssica (ICAC), de Tarragona, en col·laboració amb l’Escola Solc.

Premi Baldiri Reixac Alumnes 2017

28 de maig de 2017

L'escola ha rebut el Premi Baldiri Reixac al treball dels alumnes 2017 pel projecte interdisciplinari "Les arrels del present".

6ª Beca "Educar fomentant l'esforç" 2017

1 de juliol de 2017

L'escola ha obtingut la Beca "Educar fomentant l'esforç" atorgada per la Fundació Espavila pel projecte interdisciplinari "Les arrels del present". Aquesta Beca suposa un ingrés econòmic de 2500 €.