Serveis Especials

Aquests són els nens i les nenes de l’escola que han col·laborat en ocasions especials.

Visita del jurat del Premi Ensenyament Fundació Cercle d’Economia

Ieuan Salvadó – Mar Tié Salomó – Izan Ronda

XII Certamen de Lectura en Veu Alta

Nil Martorell – Giselle Hurtado – Paula Moreno

Fira Tastet de Ciència. Reus. 07/05/2016

Roser Guzmán – Mar T. Salomó – Brian Moreno – Maria Sánchez – Yago Gutiérrez – Eloi Iglesias – Safi – Nerea Maturana – Itzel Silvestre.

Guardians i guardianes de les paraules 2015 – 2016

Gismond Aguirre – Mario Aledo – Dídac Argilaga – Ramon Argilaga – Omar Cairi – Martí Corbella – Eloi Iglesias – Judith Guasch – Gisell Hurtado – Òscar Marín – Maria Sánchez – Òscar Sesé – Itzel Silvestre – Vadym Tkachuck – Nil Torruella.

Entrevista a “Ràdio Ciutat de Tarragona” Octubre 2016

Joan Valls – Queralt Valls

Guardians i guardianes de les paraules 2016 – 2017

Direy Agudo Águila  – Mehdi Bourahla – Libni Delgadillo Peris – Maria Edo Lafuente – Marta Rodrígues Esteve – Mar Tie Salomó Vidal – Alexandra Sans Gavaldà – Laya Alea Torres Quinga – Abril Urdiaín Miret – Jana Vallverdú Ardèvol.

XIII Certamen de Lectura en Veu Alta

Joan Valls – Júlia Demestre – Isabela Terentii

Lliurament Premi Baldiri Reixac 2017

Òscar Lucea – Nil Martorell – Pau Martorell – Joan Valls – Queralt Valls.

Guardians i guardianes de les paraules 2017 – 2018

Joana Armengol Iglesias – Thalya Liébana Beltrán – Abir Boudarbala Loubnan – Mariona Vives Arroyo – Nick Brandon Cueva Cango – Kevin Casanova Ortiz – Jon Macón Copete – Sergi Martínez Gómez – Aroa Constanza Maturana Peralta – Aïcha Sowe – Lala Coulibaly – Sabah Azaroual – Yamil Hurtado Rocabado – Nada el Allam el Lakkah – Racha Kaddouch Mrini – Raouf Bourahla.

Guardians i guardianes de les paraules 2018 – 2019

Adam Aisa Maazaza – Aïda Charef – Xu Ying Chen – Aran Companys Beneito – Júlia Demestre Viader – Natàlia Gispert Martínez – Aitana Gutiérrez Domingo – Aya Hibour – Ashley Linares Rodríguez – Li Ma – Laura Macón Copete – Alyssa Núria Mendoza Borromeo – Ivet Montfort Castellà – Ariadna Oliva Velasco – Tatiana Patino Martínez – Laura Yasmin Ríos Sánchez – Xiu Ying Shi – Meng Fan Zhang.

XV Certamen de Lectura en Veu Alta

Martina Llop Recha – Ivet Montfort Castellà – Dianny Haniel Lozano Rodríguez.